Motoare electrice in constructie antiex

Motoare electrice in constructie Antiex

Motoare electrice in constructie Antiex model Ex sunt fabricate si testate in conformitate cu toate standardele EN / IEC si in conformitate cu principalele directive europene (94/9 / EC „ATEX”, 2004/108 / EC „Electromagnetic Compatibility EMC”, 2006 / 42 / EC „Masini”, 2011/65 / CE „RoHS”) si cu schema IECEx (numai pentru Ex db si Ex tb protection).

CARACTERISTICI

Caracteristici principale

Motoarele electrice Ex sunt fabricate si testate in conformitate cu toate standardele EN / IEC si in conformitate cu principalele standarde

Directivele europene (94/9 / EC „ATEX”, 2004/108 / CE „Compatibilitatea electromagnetica electromagnetica”, 2006/42 / EC „Masini”, 2011/65 / CE)

Schema IECEx (numai pentru Ex db si Ex tb protrecion)

Caracteristicile ATEX:

  • Potrivit pentru suprafate diferite de mine (Grupul II)
  • Prezenta GAS: Zona 1 si Zona 2
  • Tipul de protectie „Ex db” sau „Ex dbeb”
  • Grupul GAS IIC, IIB si IIA
  • Clasa de temperature T3, T4 E T5 (adecvat si pentru T2, T1)
  • Intervalul temperaturii ambientale
    • -40 ° C + 60 ° C pentru clasa de temperatura T3
    • -40 ° C + 60 ° C pentru clasa de temperatura T4
    • -40 ° C + 40 ° C pentru clasa de temperatura T5
  • Prezenta DUST: Zona 21 si Zona 22
  • Grupul de praf IIIC, IIIB, IIIA
  • Tipul de protectie Ex tb IP66 (IP65 pentru Ex dbeb)
  • Grupuri DUST IIIC, IIIB, IIIA
  • Temperatura suprafetei T125 ° C
  • Intervalul temperaturii ambientale -40 ° C + 60 ° C

Toate motoarele sunt asincrone cu rotorul cu colivie, cu stator infasurat, inchis si ventilat in exterior conform EN 60034-6 (IC 411).

Tensiunile de alimentare permisa poate depasi valoarea nominala de ± 5% (cu exceptia motoarelor IECEx)

Toate caracteristicile electrice si mecanice si metodele de testare respecta standardul EN 60034-1.

Ratingurile de putere si dimensiunile

Motoarele sunt conforme cu EN 50347 si IEC 60072-1, aranjamentele de montare B3, B5, B14 sunt conforme cu EN 60034-7. Toate dimensiunile geometrice sunt unificate conform tabelelor UNEL 13113-71; 13117-71; 13118-7; IEC 60072-1.

Gradurile de protectie IP a motoarelor respecta IEC / EN 60034-5 si EN 60259.

Clasa de izolatie: Toate motoarele au o clasa de izolatie F in conformitate cu IEC / EN 60034-1. Clasa de izolatie H la cerere.

Rulmentii: sunt rulmenti cu bile unice de baza grosiere, preincarcate de un izvor val.

Serviciu: motoarele sunt fabricate in mod normal pentru sarcina S1; in caz contrar pot fi furnizate taxe intermitente la cerere dupa efectuarea testelor de incalzire.

Motoare monofazate: capacitorul plasat intr-o cutie cilindrica Ex dc, montata pe motor.

Infasurarile: facand firele de cupru emailate sunt izolate cu doua straturi (clasa de izolatie H). Sunt vopsite cu un alt strat de lac dupa care se pune intr-un cuptor pentru procesul de uscare. De asemenea, este posibil sa se tropicalizeze infasurarile folosind un lac special suplimentar cu inaltime mare caracteristici higroscopice astfel incat sa fie utilizate in locuri cu o umiditate> 60% (a se vedea optiunile).

Rotoarele: turnatorie din aluminiu turnat din aluminiu sau aliaj de aluminiu (Al-Si Silumin).

Arborii motoarelor si a arborelui-cheie respecta standardul IEC 60072-1. Arborele special se realizeaza la cerere (consultati optiunile).

Carcasa

Este in in conformitate cu EN 50347 , din aluminiu turnat sub presiune, cu rezistenta mecanica ridicata, cu o buna conductivitate termica si o greutate redusa.

Talpile pot fi montate pe cadrul motorului in 3 pozitii diferite, in partea inferioara sau in dreapta si in stanga.

Cutia terminalului: cutia de borne in cazul motorului B3 este in mod normal in partea de sus a motorului. Deoarece picioarele sunt detasabile si pe laturile cadrului este posibil sa aveti si cutia de borne de pe ambele parti ale motorului.

Flanse si scuturi (in conformitate cu EN 503471). Aluminiu turnat sub presiune, cu dimensiuni conform standardului IEC 60072-1, sau cu forme speciale la cerere: Motorul este complet modular, astfel incat flansele pot fi montate sau indepartate in functie de necesitati, fara a afecta Ex tip de protectie (deoarece flansa este montata pe ecranul din fata).

Ventilare (in conformitate cu EN 60034-6). Motoarele auto-ventilate IC 411. In functie de tipul de protectie, ventilatorul poate fi din plastic sau in interior aluminiu.

Ex db, Ex dbeb Ventilator de plastic

Ex tb Ventilator din plastic sau aluminiu antistatic

Capacul ventilatorului: Placi din otel zincat.

Zgomot: in conformitate cu IEC / EN 60034-9.

CONTACTAŢI-NE


 

Acord de confidențialitate

Prin apăsarea butonul TRIMITETI vă exprimaţi consimțământul ca firma noastră să proceseze datele personale trimise prin acest formular în scopul de a vă răspunde la mesajul pe care ni-l trimiteţi. Adresa dvs. de email nu va fi folosită în niciun alt scop. Pentru mai multe detalii referitoare la colectarea şi procesarea datelor personale şi la drepturile dumneavoastră vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate.
 

CERETI O OFERTA

Lasati-ne datele dumneavoastra de contact si un agent de vânzari va raspunde solicitarilor.


 

Acord de confidențialitate

Prin apăsarea butonul TRIMITETI vă exprimaţi consimțământul ca firma noastră să proceseze datele personale trimise prin acest formular în scopul de a vă răspunde la mesajul pe care ni-l trimiteţi. Adresa dvs. de email nu va fi folosită în niciun alt scop. Pentru mai multe detalii referitoare la colectarea şi procesarea datelor personale şi la drepturile dumneavoastră vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate.